Sommarhälsning från styrelsen

Sommarhälsning   (klicka på denna)

PS. Till vävstugan kan ni komma i sommar om  ni blir sugna på att väva någon handduk eller badlakan!

Det går att höra av sig till någon av oss, på mail eller telefon!

D.S.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar